Zwroty i reklamacje

  

Zwrot towaru


Każdy zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Po upływie tego terminu zwrot nie zostanie rozpatrzony.

Aby skorzystać z prawa odstąpieniu od umowy Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji  składając jednoznaczne oświadczenie w formie formularza zwrotu lub poprzez wiadomość mailową na adres: sklep@johastudio.pl

Pobierz formularz zwrotu:  FORMULARZ (PDF)

 

Zwracany produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.  Musi być należycie zapakowany aby towary nie zostały uszkodzone podczas transportu. Każdy element należy osobno zawinąć i zabezpieczyć przed przemieszczaniem się w opakowaniu. Na Kupującym ciąży odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru. Do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć formularz zwrotu i kopię otrzymanej faktury lub numer zamówienia.

 

>>>NADAJĘ ZWROT<<<

ZWROT

Polityka zwrotów

Adres do wysyłki:

JOHA STUDIO - A-DESIGN Anna Ceynowa-Barlak
Leszczynowa 27/2
80-175 Gdańsk

 

Prosimy nie wysyłać zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej - przesyłki te nie zawsze do nas trafiają. Jeśli zostaną one wysłane do oddziału Poczty Polskiej - zwrot taki może nie zostać rozpatrzony lub rozpatrzony zostanie z opóźnieniem.

Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia zwrotu.

W przypadku zwrotu zakupionego towaru  lub wysyłki towaru do wymiany,  koszty  wszelkich wysyłek  ponosi Kupujący.

 


 

 

Składanie reklamacji

Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić zgodność z zamówieniem. Jeżeli produkt jest uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z zamówieniem należy ten fakt zgłosić do 5 dni.

  1. Napisz e-mail na adres sklep@johastudio.pl podając numer zamówienia, nazwy produktów a także powód zwrotu. Możesz zostać także poproszony o załączenie zdjęcia uszkodzonych produktów.
  2. Otrzymasz e-mail zwrotny z informacją o rozpatrzeniu zgłoszenia i informacją jak wysłać towar.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w miarę możliwości wymienimy towar na nowy bądź zwrócimy koszty nabycia towaru.

Składając reklamację prosimy o dokładne zabezpieczenie produktu w przesyłce i odesłanie go wraz ze wszystkimi jego akcesoriami i kopią faktury.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl