Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić zgodność z zamówieniem. Jeżeli produkt jest uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z zamówieniem należy ten fakt zgłosić do 5 dni.
- Napisz e-mail na adres sklep@johastudio.pl podając numer zamówienia, nazwy produktów a także powód zwrotu. Możesz zostać także poproszony o załączenie zdjęcia uszkodzonych produktów.
- Otrzymasz e-mail zwrotny z informacją o rozpatrzeniu zgłoszenia i informacją jak wysłać towar.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w miarę możliwości wymienimy towar na nowy bądź zwrócimy Państwu koszty nabycia towaru.
Składając reklamację prosimy o dokładne zabezpieczenie produktu w przesyłce i odesłanie go wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią rachunku bądź faktury zakupu.
Podstawą reklamacji nie mogą być odbarwienia związane z naturalnym procesem starzenia się mosiądzu – jest to cecha charakterystyczna dla tego metalu.
Zwrot towaru
Każdy zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Po upływie tego terminu zwrot nie zostanie rozpatrzony.
Aby skorzystać z prawa odstąpieniu od umowy Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie np. w formie formularza zwrotu.
Pobierz formularz zwrotu: FORMULARZ (PDF)
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać informację dotyczącą chęci odstąpienia od umowy pocztą tradycyjną na adres:
JOHA STUDIO - A-DESIGN Anna Ceynowa-Barlak
Leszczynowa 27/2
80-175 Gdańsk
lub drogą elektroniczną na adres: sklep@johastudio.pl
Zwracany produkt nie może być używany ani nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. Musi być należycie zapakowany aby towary nie zostały uszkodzone podczas transportu. Każdy element należy osobno zawinąć i zabezpieczyć przed przemieszczaniem się w opakowaniu. Na Kupującym ciąży odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru. Do zwrotu prosimy dołączyć kopię otrzymanego rachunku bądź faktury.
Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za towar. Zwrot środków nastąpi po otrzymaniu towaru.
W przypadku zwrotu zakupionego towaru lub wysyłki towaru do wymiany, koszty wszelkich wysyłek ponosi Klient.
Prosimy nie wysyłać zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej - przesyłki te nie zawsze do nas trafiają. Jeśli zostaną one wysłane do oddziału Poczty Polskiej - zwrot taki nie zostanie rozpatrzony.
Pamiętaj! Klient korzystając z prawa odstąpienia od umowy pokrywa koszt zwrotu towaru. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem.