Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić zgodność z zamówieniem. Jeżeli produkt jest uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z zamówieniem należy ten fakt zgłosić do 5 dni.

  1. Napisz e-mail na adres sklep@johastudio.pl podając numer zamówienia, nazwy produktów a także powód zwrotu. Możesz zostać także poproszony o załączenie zdjęcia uszkodzonych produktów.
  2. Otrzymasz e-mail zwrotny z informacją o rozpatrzeniu zgłoszenia i informacją jak wysłać towar.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w miarę możliwości wymienimy towar na nowy bądź zwrócimy Państwu koszty nabycia towaru.

Składając reklamację prosimy o dokładne zabezpieczenie produktu w przesyłce i odesłanie go wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią rachunku bądź faktury zakupu.

 

Podstawą reklamacji nie mogą być odbarwienia związane z naturalnym procesem starzenia się mosiądzu – jest to cecha charakterystyczna dla tego metalu.

 

Zwrot towaru


Każdy zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Po upływie tego terminu zwrot nie zostanie rozpatrzony.

Aby skorzystać z prawa odstąpieniu od umowy Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie np. w formie formularza zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu:  FORMULARZ (PDF)

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać informację dotyczącą chęci odstąpienia od umowy pocztą tradycyjną na adres:

 

JOHA STUDIO - A-DESIGN Anna Ceynowa-Barlak
Leszczynowa 27/2
80-175 Gdańsk

lub drogą elektroniczną na adressklep@johastudio.pl

 

Zwracany produkt nie może być używany ani nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.  Musi być należycie zapakowany aby towary nie zostały uszkodzone podczas transportu. Każdy element należy osobno zawinąć i zabezpieczyć przed przemieszczaniem się w opakowaniu. Na Kupującym ciąży odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru. Do zwrotu prosimy dołączyć kopię otrzymanego rachunku bądź faktury.

Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za towar. Zwrot środków nastąpi po otrzymaniu towaru.

W przypadku zwrotu zakupionego towaru  lub wysyłki towaru do wymiany,  koszty  wszelkich wysyłek  ponosi Klient.

 

Prosimy nie wysyłać zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej - przesyłki te nie zawsze do nas trafiają. Jeśli zostaną one wysłane do oddziału Poczty Polskiej - zwrot taki nie zostanie rozpatrzony.

Pamiętaj! Klient korzystając z prawa odstąpienia od umowy pokrywa koszt zwrotu towaru. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl