FAQ - najczęściej zadawane pytania
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowo produkty wysyłamy do dwóch dni roboczych. Zamówienia złożone w godzinach porannych staramy się wysłać jeszcze tego samego dnia!
Jak dbać o mosiężne uchwyty i dodatki meblowe?
Mosiężne uchwyty i akcesoria meblowe, które mamy w ofercie sklepu są wykonane w 100% z mosiądzu i pokryte delikatną warstwą lakieru. Mosiądz to metal, który z czasem może patynować, czyli zmieniać swój kolor powierzchni. Lakier, którym pokryte są mosiężne uchwyty w naszym sklepie, skutecznie opóźnia ten proces. Pod wpływem czynników zewnętrznych (takich jak wilgoć, powietrze, środki chemiczne czy mechaniczne starcie powłoki lakieru) może dochodzić do naturalnych procesów utleniania, skutkujących zmianą barwy.
Zalecana pielęgnacja obejmuje:
-delikatne czyszczenie miękką ściereczką
-unikanie agresywnych detergentów bezpośrednio na i w okolicy mosiężnych produktów
-dokładne osuszanie po kontakcie z wodą
-unikanie długotrwałego kontaktu z wilgocią i substancjami chemicznymi.
Dzięki właściwej pielęgnacji będą Państwo cieszyli się pięknem mosiądzu przez długie lata!
Na jaki numer konta dokonać wpłaty?
Jeśli masz problem z płatnością lub preferujesz przelewy tradycyjne możesz dokonać płatności na konto bankowe numer: 50 1140 2004 0000 3502 8301 6215. W tytule płatności należy podać imię i nazwisko osoby zamawiającej lub numer zamówienia.
Ile mam czasu na zwrot?
Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Uchwyt, który mi się podoba nie jest dostępny lub jest dostępny w małej ilości, czy będzie dostawa?
Jeżeli uchwyt nie jest dostępny sprawdź informację na karcie produktu o planowanej dacie dostawy lub wciśnij przycisk "powiadom o dostępności" - otrzymasz automatyczną odpowiedź jak tylko produkt będzie ponownie w sprzedaży.
Jeżeli produkt nie jest dostępny w takiej ilości która Cię interesuje, napisz do nas: sklep@johastudio.pl zaktualizujemy stan magazynowy abyś mógł dokonać zakupu lub poinformujemy o planowym terminie dostawy towaru.